שימוש נרחב ברמקולים לגינה

מוסיקה היא תחום המלווה אותנו בחיי היום יום, כמעט בכל מקום בו אנו נמצאים אנחנו חשופים לצלילים של שיר או מלודיה המנעימה את זמננו. בדרך כלל אנו מאזינים למוסיקה במקומות סגורים כמו בבית, במקומות אירוח כמו בתי קפה, בתי מלון, מסעדות ועוד. לעתים אנו חשופים למוסיקה במקומות חיצוניים ציבוריים כמו מרפסות של מקומות אירוח שונים או אולמות אירועים פתוחים. 

הגינה האהובה על בני הבית 

אנשים רבים נוהגים לשהות פרקי זמן ארוכים בגינה הפרטית שלהם, בטח במזג האוויר הנוח המצוי בישראל לאורך רוב ימות השנה. זמן השהות שלנו בגינה לרוב כולל אירוח, בין ששל בני משפחה או חברים, ומוסיקה היא מרכיב מרכזי ומהותי באווירת האירוח שאותה נרצה להשרות על אורחנו. לשם איכות שמע יוצאת מן הכלל, גם מחוץ לבית, אין צורך להשתמש ברמקולים ניידים. אפשר לרכוש רמקולים לגינה אשר יתנו חוויה מוסיקלית ערבה לאוזן ואיכותית.

ההנאה מהקולות של רמקולים בגינה 

רמקולים לגינה מיועדים לשימוש מחוץ לבית ועל כן לפני הרכישה חשוב לדעת כמה דברים. 

  • גודל הגינה – הגינה היא מקום פתוח, אין בה קירות המהדהדים את הקול בחזרה ועל כן לפני שנבחר רמקולים לגינה עלינו לעשות שני דברים – האחד, להתאים את הכמות ואת עוצמת הרמקולים לגודל הגינה והשני הוא לדאוג לפיזור נכון של הרמקולים לשם קבלת חווית האזנה אחידה בכל רחבי הגינה. 
  • עמידות למים – כמקום פתוח, הגינה היא מקום חשוף ללחות ולמים הקשורים למזג האוויר. עם זאת, ייתכן שהגינה שלכם כוללת בריכה, אם תרצו למקם את הרמקולים בסמוך אליה, חשוב שהם יהיו עמידים למים. קיימים מספר דירוגים לעמידות הרמקולים במים. לפני בחירת רמקולים לגינה שלכם שימו לב לאיזה דירוג עמידות למים הם משתייכים. 
  • עמידות לתנאי מזג האוויר – כמו המים גם חום השמש או קור קיצוני עלולים לגרום לנזקים לרמקולים ועל כן חשוב שיהיו עמידים לכל נזקי מזג האוויר. 
  • רמקולים בעלי מגבר פנימי – אלו רמקולים המגיעים במגוון גדלים, מחברים אותם לשקע חשמלי ונהנים מהצלילים הבוקעים ממנו. רמקולים אלה מתאימים לשטחים קטנים יחסית. 
  • רמקולים מעוצבים – אפשר למצוא מגוון רחב של רמקולים בצבעים ובצורות שונות היכולים להשתלב בקלות רבה עם אלמנטים המצויים בגינה שלכם. בקטגוריה זו אפשר למצוא רמקולים לגינה בצורה של סלעים, בצבעי אדמה, דשא ועוד. 
  • תחזוקה – גם אם הרמקולים שרכשתם הם בדירוג הגבוה ביותר של עמידות למים, יהיה עליכם לעשות כמה דברים כדי לשמור עליהם בסיום ההאזנה. יש לכסות את הרמקולים בערב למניעת חשיפה ללחות ולדאוג לנקות את האבק מדי מספר שבועות כדי שלא יצטבר, ישקע וישפיע לרעה על איכות הסאונד, או גרוע מכך יגרום לכך שהרמקול יפסיק לעבוד. 
  • האזנה לפני הרכישה – חשוב להאזין לאיכות הסאונד של הרמקולים טרם רכישתם, היות שהם מיועדים לשימוש חיצוני חשוב להאזין לרמקולים במקום פתוח. 

 

רמקולים לגינה

שתף את פרויקט:

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב email
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest

פרויקטים נוספים: