שליטה חכמה: הגיע הזמן להרגיש בבית

אתם בטח נתקלים לא אחת בביטוי שליטה חכמה, הוא הולך ועולה גם במודעות השיווק, גם בעולם הנדל"ן והבנייה ובעיקר אצל אנשים שרוצים לשדרג את איכות החיים.
אז מה זה בעצם בית חכם? מה השינוי הגדול שהוא מביא אתו לחיים שלכם? איך תדעו שאכן המערכות הן ברמה גבוהה?
אם אתם מתכננים שינוי בבית, או שאתם בעיצומו של תהליך בנייה ומתלבטים האם להטמיע מערכות חכמות בבית שלכם, כדאי שתגיעו מוכנים, המידע לפניכם, הכוח עובר לידיים שלכם.

אז מה הסיפור של שליטה חכמה ומה הופך אותה לחכמה?

זה התחיל בטלפון חכם, שעון חכם, כל המוצרים סביבנו נהיים חכמים יותר ויש סיבה לכך.
אנחנו חיים בעולם מטורף של גירויים וכדי לשרוד בעולם כזה אנחנו חייבים להיות או מולטיטסקינג בצורה יוצאת מן הכלל או שפשוט מסתגלים ומאמצים טכנולוגיות.

דמיינו רגע מצב שכולם עם מכשירים ניידים התואמים את הדור, מכשירים חכמים, אתם עם המכשיר הישן שגם הסנייק בקושי עובד.
מה תעשו בלי אפליקציות המסרים? איך תתעדו רגעים בלי מצלמת המכשיר? איך תעלו לפגישות וראיונות עבודה מכל מקום? איך תעמדו בקצב של העולם?

אז כן, הם נהיים חכמים יותר, כדי שלנו יהיה קצת יותר קל להתנהל בכל הבלגן.
כך גם כשמדובר בבית חכם. הבית מרושת במערכות שעוזרות לכם כבר מרחוק להפעיל אותן, או לקבוע את השעות בהן אתם רוצים שיופעלו מכשירים מסוימים, להיות בבקרה תמידית.
לא מדובר רק בנוחות, מדובר בשינוי עצום עם שליטה חכמה.

שינוי בכל הפרמטרים

חורף, אתם יודעים בדיוק את השעה שצריך לקלח את הקטנצ'יק, אתם יודעים מתי החדרים קפואים, מה בדיוק הטמפרטורה שאתם רוצים בכל חדר, שמצד אחד לא תחנוק את הקטנים ומצד שני תחמם מספיק.
אתם כבר מבינים לאן זה הולך. כשיש מערכות חכמות, קל יותר לחמם, לתזמן את המקלחות, לדאוג שהתאורה תשתנה בצורה המדויקת, שהמוסיקה השקטה תתחיל בדיוק שאתם רוצים לכוון לשינה.

אולי זה נשמע מותרות, אבל אלו החיים האמיתיים, אתם צריכים לזכור המון בראש, צריכים לדאוג להמון דברים, אתם חייבים שיהיו לכם עזרים מקלים, בית חכם הוא אחד מהם ואם זה קל ופשוט אז למה לא?

כשהבית הוא חכם אז כל המערכות מסונכרנות בדיוק לפי מה שאתם צריכים ורוצים. מערכת ההשקיה, מערכת התאורה, מערכת הסאונד, מוצרי החשמל, התריסים ועוד.
כשכל המערכות מתואמות ברמה גבוהה אתם מקבלים גם נוחות, גם חיסכון בכסף, בזמן, באנרגיה מזהמת ועוד.

איך תדעו לבחור חברה מקצועית לצורך שליטה חכמה?

חברה מקצועית זו חברה עם ניסיון מקסימלי בהבניית כל רשתות הבית החכם. זו חברה שתעניק אחריות ותיתן שירות ברמה הגבוהה.
תבקשו לראות תיק עבודות, תסבירו מה אתם רוצים שיהיה בפרויקט, תראו שיש אוזן קשבת שמצליחה לרדת לרזולוציות ולתת לכם את המענה המתאים.

יש הבדל בין פרויקט של בית קיים לפרויקט של בית חדש עם שליטה חכמה, צריך לקחת את זה בחשבון וצריך אנשי מקצוע מהשורה הראשונה בכדי להגיע לרמה גבוהה והטמעת כלל המערכות.
בסוף הפרויקט אתם צריכים לקבל חפיפה מסודרת והדרכה על כלל המערכות ובכך לסגור את המעגל ולצאת לדרך חדשה ונוחה יותר.

שליטה חכמה

שתף את פרויקט:

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב email
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest

פרויקטים נוספים: